Pages

4 November 2009

~Should i???~

Prolog :

Oh! Entry pertama di bulan Nov.
Napaknya bln lps entry aku adalah thp minimum. Mengapa?

******
Pagi ini.
Smpai opis. Duduk tpt. Simpan hbeg dlm laci. On PC.
Bkk gmail, ada 2, 3 emel masih blum dibaca..biasalah..kat gmail byk emel notification dari mukabuku aku je lah.

Tetiba kan...ada satu ini :

Hi Ida,
Ash **** added you as a friend on Facebook. We need to confirm that you know Ash in order for you to be friends on Facebook.

Owh!!... aku penah napak nick itu.
Tp mana dia tau aku ada mukabuku.
Owh....aku tau sbb dia bc blog ini. Sbb retu aku ada citer pasal muka buku.
Lagipun kat sidebar ini ada kan link trus ke muka buku aku.
Tp..aku rs dia tak tgk pun link tu. Aku percaya.

Eh..tp mana dia tau nick aku ek??
Aku rasa aku takde "kawan" ngan "kawan" dia.
Ato mungkin "kawan" aku ada "kawan" ngan "kawan" dia..jd dia dpt trace aku.
Oh! Facebook ini mmg laman soSIAL yg mendekatkan hubungan persahabatan.
Ko leh jumpa kawan kepada kawan kepada kawan ko pehtu ko dapati dia adalah kawan ko jugak. Ha...gitu complicated nyer persoalan pun dpt dipermudahkan dgn hanya satu "klik". Hiksss...

Sebenar da lama aku tak bkk fesbuk aku (2 mlm adalah lama bagi aku).
Ada byk gak request friend yg masih pending.

Should I approved him?

Tp apasal lak aku tak leh approved. Org no. 2 pun aku approved kan??

Ni yg buat serba salah nih. Kenapa?

Aku rasa aku tak perlu la tau life dia. Tak perlu lah tgk gmbr2 hepi famili dia (kalo ada la kan..tentah dia nak upload gmbr pun tatau malas) Hiks....

And i know...he's read my blog. Hik hik hik..

Tp kan..apasal plak..apa masalah dia? Apsal lak aku tak leh add dia as my friend. Yg no. 2 itu pun elok je aku add..(siap smpai gado2 lagi bila dia komen menda yg aku rs macam tak suka).
Itu takpe sbb tk byk pun [takde] gmbr2 one happy family tu.

[eh! kalo ada pun..apahal?? terhiris?? terluka?? takde kan?? so??]

So, should I ??

Boleh je la approved. No hal lah. Lagi suka per..lagipun dia yg nak add aku tau..bukan aku add dia [poyoooooo - sila nada kan sebagaimana iklan yahooooo itu]

Oklah..kang balik aku approved lah.

******
Epilog

Aku rasakan bulan Oktober berlalu cepat sekali. Sbb tu entry aku di bulan Okt adalah di tahap minima.
Oh!! lepas ni da bulan Disember...Ada rasa seronok,ada rasa tak seronok.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign