Pages

5 September 2009

~Wedding candid~

Bosan2. Bukak balik CD wedding aku yg 'baru' 9 bln lps.
Boleh jd bhn nih.

Apa kata..korang buat camni gak.

Slalu org tempek gmbr kita yg elok2,cecantik aje kan.
Meh kita kuarkan gmbr kita yg tak berapa nak semenggah ms wedding kita tu.
Haha. Ada brani??

Meh tgk gmbr haku.
Kecoh..mmg kecoh la haku ni rupanya.

Keterangan gmbr:
Gambar atas : Apa yg smpai termuncung2 tu tah. Laki aku akur je nengok binik dia sedemikian rupa.
Gambar tengah : "Udang panjat nenas takde kak?" tanya ku kpd kakak yg melayan kami pada hari itu.
Gambar bawah : "tolong la potongkan ayam golek tu.."


Ini masa makan kat Perak. Kan..gmbr masa makan la menunjukkan aku ni kecoh jer.. Ngeee...


Haha. Masa ni aku da nak sedey sbb family aku nak balik. Aku tgh pikir2 cemana aku nak duk umah mentua aku buat pertama kalinya nih...gmbr bawah tu napak muka risau dan ketawa yg saja2 buat ketawa.

Keterangan gambar:
Aku yg menyengih aje menanti ketibaan incik suami. Wahhh...seronok gitu..


Gmbr atas: Akhirnya kawen gak ko kan Da..
Gmbr bwh : Meh la kita bergambo, amik berkat..moga pas ni turn aku lak.
*bersama sahabat zaman sekolah-Azfa Ilyana*

Keterangan gambar :
Aku yg mmg menyengih je sepanjang hari ms wedding. Tu ms kawan2 seopis aku dtg. Kelihatan juga ex-osmet aku, Elly (tgh tunggu ms nak due je dia ni..katanya rezeki lps dtg kenduri aku. Sbb dia ni pun dlm 2 thn lebey gak takde anak. Emm..aku nak tunggu rezeki kenduri sapa lak yer?? )


Keterangan gambar:
Atas kiri : Aku duk jawab talipon sapa tah. Kak Lin,apsal muka ko sedey tu?
Atas kanan : Mama (rakan sekerja kat opis) salam ngan incik asben.
Bawah kiri : Peluk Mama yg terharu nengok aku da selamat diijabkabul. Huhu.
Bawah kanan : Family in law aku nak balik..tp aku tiada dalam gmbr..kelihatan incik asben ajek.

And last..but not least...gmbr candid yg ni paling aku sker sbb meriah dgn kawan2 aku dlm tu. Ada kawan opis,ada kawan MESRA,ada kawan ex-osmet,ada osmet..sker lah..


Wah Mai..smpai 2 paper bag ko pegang eh?
Lalu Mai akan jawab : Tu Kerol nyer lah (tunang dia).

**sila klik gmbr utk paparan yg lebey jelas.


So, amacam..korang ada BERANI tak menempek gambar candid korang ms kawen. Kalo bosan2 tatau nak wat per..pi la carik CD kawen korang tu..mesti ada gmbr candid yg best2. Meh kita kongsi bersama.

4 juta komen

waah tetibe aku terjeles nak tepek gambo kandid kawin aku rituu...
tp aku nak tepek katner?hohoho...
blog pon tarak...

hoho..shah..ko kan ada facebook. apa kata ko tempek situ.

terlebih rajin ke apa ko ni ida, hahahha... Tapi aku suker tgk gambar2 ko yang cam kecoh2 aje....

ayang...ha..mmg aku ter lebey rajin smlm..godek2 gmbo kawen then napak cam bes je utk dijadikan entry gmbr kecoh2 aku tu. Haha.
Ayang..tu bkn "macam kecoh" mmg kecoh pun..hoho

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign