Pages

23 October 2014

My Fav Sunglasses

Aku ni bukan lah peminat kaca mata hitam sangat ni.
Tapi nak kata tak suka, tak jugak.
Biasa biasa je lah.
Takde lah kata pengumpul tegar apa kan.

Tapi, sunglasses mmg barang wajib ada utk perempuan kan.
Kira cam aksesori lah.
Semua orang pun ada. Tak kira lah dia memang berkaca mata atau tak.
(oh, sekarang unit ai kat ofis ni, ada 2,3 orang je tak berkaca mata. Sekeliling semua dah berkaca mata)

Yang membezakan sunglasses kita adalah bentuk2 kegemaran memasing.
Juga brand lah kan.
Cam aku, pakai Guess pun cukup sudeh.
Walau mmg la teringin la nak pakai Dior ke Prada ke (boleh... beli hok seploh ringgit tu..lps tu pening kalau pakai. Aku pernah ada satu - then tak buleh pakai sbb pening).

Fav aku, sunglasses camni
Yang camni lagi suka sgt nih.
Besar abis tutup muka.
Tapi oke je. Ailoike.

Sbb aku tak berapa berkenan sunglasses yg gaya gini. Jenis aviator kan.

Mmg la kalau pakai nampak style acah acah Angelina Jolie ni kan.

Ni jenis2 sunglasses. Yang aku suka tu oversized la kan.
kredit : Here
Dan kat sini, ada cerita pasal sunglasses yg sesuai dengan bentuk muka kita



So, meh ai blanja selfie ber sunglasses. Hiks.

2 juta komen

comelsss, nak fmly day ni kena beli gakla sun glasses. nak comel mcm kekDa jugak :D

sy xde langsung huhuhuhu .. nak beli, tp tkt x sesuai dgn muka ...

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign