Pages

4 November 2010

~Tag : Mencari Identiti Blogger Yang Hilang~

Waaa...tgk tajuk pun dah gerun. Mencari Identiti Blogger Yang Hilang katanya. 
Pnstoberi telah di tag oleh incik HasrulHassan. Terima kasih diucapkan kepada beliau.  Tag kali ni mcm simple tapi... cuba tgk ayat terakhir dlm syarat yg diberikan ini.

"Once you have been tag, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, or goal about you. In the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tags you. If I tag you, it’s because I want to know you more."
Ini bermakna..org yg men ge tag anda adalah ikhlas untuk mengenali anda lebih dekat. Jadi mari tgk 25 perkara yg saya sedia berkongsi dgn semarang (semua org).
1. Saya anak bongsu dari 5 adik beradik.
2. Saya ada sorang kakak (sulung) dan 3 abang. Ini bermakna susunan adik beradik saya adalah - P,L,L,L,P
3. Suami saya juga ada 5 adik beradik.
4. Tapi beliau adalah anak ke 3. Terbalik dgn saya, adik beradik dia 3 perempuan dan 2 lelaki. Susunan adik beradiknya adalah- P,P,L,P,L. 
5. Saya ada 12 org anak buah (belah family saya) yg mana setiap satu family ada 3 org anak sahaja.
6. Asal Perak. Mmg purely Perakian. Mak Pak pun org Perak (sama ngan abg HH kita napaknya).
7. Saya pernah menimba ilmu di UiTM Lendu (Melaka) selama 5 thn iaitu course DPA dan BCA.
8. Masa kat U saya paling minat subject Law.
9. Pernah mengajar selama setahun di sekolah saya belajar selama 6 thn. Belajar dan mengajar. Satu pengalaman yang bes!
10. Alhamdulillah, kini sy bekerja di sektor kerajaan (badan berkanun Persekutuan) dan baru berkhidmat selama 6 thn.
11. Sebagai PEE.
12.Masih rasa tak mencapai kepuasan dlm hidup selagi satu impian tak tercapai.
13. Iaitu untuk mendapatkan Master dan PhD.
14. Untuk mencapai cita-cita sebenar saya iaitu lecturer. Tp kalo tak dpt pun takpe la..saya bersyukur je dgn apa yg ada.
15. Saya rasa saya seorang yg extrovert dan boleh memulakan perbualan dgn org yg baru dikenali.
16.Sbb tu saya dilabel sbg peramah walo ada yg baru jumpa sekali je dgn saya. Yang tak penah jumpa pun kata ramah juga. Cena tu? Tehehehehe.
17.  Sebenarnya dulu saya ni berat mulut smpai mak saya kata dlm mulut saya ada emas! Mana taknya, org tanya nama pun saya diam. Haha.
18. Tp berubah bila saya buat DPA yg byk memerlukan saya bercakap- presentation sesaja oih course nih.
19. Kengkadang saya boleh jadi introvert jugak. Lebih2 lagi bila suma org extrovert.
20.  Tak sabar-sabar nak tggu mansion atas kayangan saya siap. Nati saya jemput suma kawan2 utk "rumah-suam" saya tu yer. Umah saya bebetul di tepi hway DUKE.
21. Saya start ber bloggin dari thn 2005 which dimulakan dgn blogdrive. Alamat blog lama saya ada link list kat sebelah ni. Saya mula dgn blogspot sebaik shj saya memulakan hidup baru lps berkahwin. Hidup baru, blog baru. Gitu yer temanya.
22. Peminat fanatik purple. Tp tup tup kawen temanya kuning. Cena tu?
23. Juga tak lupa, peminat stoberi jugak. Itu lah sbb blog ni penuh dgn stoberi. Saya bukan je suka kan buah stoberi, tp juga suka aksesori stoberi. Dulu keta saya mmg penuh dgn  aksesori stoberi, tp skang dah kurang. Masih ada, cuma kurang la sbb my dear yg bawak. Mampus dia taknak bawak kalo kat stereng pun ada stoberi. Ngeh ehehehe.
24. Tak berapa suka nak ber bisnes.
25. Semua rakan2 dah tau saya masih menantikan kehadiran cahaya mata pertama.

Ni  nak bagi 30 pun sebenarnya boleh. Haha. Tp saya rasa ini adalah citer yg mmg rakan2 yg follow saya dari awal tahu ni. Tp takpe la.. itu saja la yg saya boleh bagi tau takat ni.

Lepas tu tag pula 25 org rakan. Mangaiii..25 tuh. Saya tag yang ini dulu yer.

1. cikbedahlaser yg suka menangkap gambar
2. ain -hakikat kehidupan
3. Haszuraidah belle belle (hihi..cam kiut2 je nak sebut belle belle tu..teheheheh)
4. Axelida yg adiahnya belum saya bagi lagi neh..ate biler la nak jumpa ni yer.
5. Anitadahah - songeh cik Anita yg da lama sunyi neh..mana adik aku sorang ni yer.
6. Nama saya Azimah - azimahanuar- ini blog saya.
7. ChentaHati yg suka baca novel mcm saya jugak.
8. HezeSuze yg riang gembira org nyer.
9. Kinakoya Mama Adam
10. Follower paling latest - AitotYati (ai sker la nama u ni, tetiba ai tingat 'ai tot ai taw a puticat, i did i did, it puti cat'..) teheheheh

Errr...saya tag 10 ni dulu ya.. sila silakan buat yer.. saya ingin mengenali anda lebih dkt. :))

Incik HH, asainment saya sudah siap?? ada asainment lain tak??? wahhh...gitewww

9 juta komen

wohooo Ai sudah kena tag.

baik baik akan Ai jawab (^_^)

*nama Ai mmg ade kaitan dgn 2makhluk comel tu. aisey camne pn stoberi boleh tau ni? *

wow u byk ckp eh? ok lah kalu jumpa u jer ckp leh tak? sbb i rasa i ni introvert tu... hehehehe

tag is noted. akan dibuat nanti.. tungguuuuuuuuuuu

adeeh kene tag rupenye..insyaallah ada masa weols buat ye...huhu

p/s uols pun kne tag jugak..meh terjah blog weols cekidot..tapi tag very simple tau..buat!!

Terima kasih sebab sudi jawab tag dari sya ..kini saya dah tahu skit2 dah .. waaa nak tunggu anak pertama yer? Aha..lepas ni penuh ngan gambar anak la nampaknya blog ni.

:)

salam kak...mmg masih panas!!huhuhuhu..

insyaallah tag nie kina akan buat. tapi tgu isnin la yew. masa nie dah nak blk koje dah... berokben kat umh dah bernyawa dah. dah diterminated 2 bulan lepas. hahahahahaa....(padan muka aku!!)

wohaaaaaa rasa ny aritu ade satu utang...tmbh lg satu..hahahahha

kak reen! dah buat tag ni.hehe.. sunyi la kejap, nita balik kampung~hehe

pn stoberiiiiii,

Ai dah jawab dah (^_^)

oo yang ni ekk..has dah buat..meh tengok..agagaga..ater, kater nok kenal..agagaga..

"Tag 25 Perkara"

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign