Pages

25 November 2010

~Premiere Screening of Rapunzel : A Tangled Tale~

Seperti yg digembar gemburkan, akhirnya selesai lah sudah majlis penontonan Premiere Screening of Rapunzel : A Tangled Tale. Ok, lupakan segala kisah panas panas panas sebelum ni.
Dan tadi NN pun da emel kata :
"Thank you for attending the Premiere Screening of Rapunzel: A Tangled Tale last night.".
Lps tu dpt blog kit yg di zipped kan. Dlm tu ada gmbr2 juga info pasal movie ni. So, katanya kalo nak blog pasal ni amik la info yg dia bagi tu. So, gmbr2 dlm ni adalah dr blog kit yg NN bagi. Jadi kredit pada NN lah. Samada dia pun 2nd source ke apa ke takyah la aku gali gali gali mendalam sgt. Terlebih gali kang tertimbus plak diri sendiri.

So, gembira dapat berjumpa mereka mereka ini dlm bentuk 3D

Frog Chameleon, shbt Rapunzel yg bernama Pascal. "Mak angkat" Rapunzel iaitu Mother Gothel yg nak gunakan rambut magic Rapunzel utk meng awet muda kan beliau. Serta kuda istana Maximus yg sangat bijak berlakon dlm movie ini. Eceh. Mcm betul betul plak. Padahal katon je. Tp seyes...mmg rasa mcm bukan tgk katon bila tgk movie ini.

Dan semestinya Heroin dan Hero citer ini. Rapunzel, puteri comel bermata ijau yg berumur 18thn serta penyamun yg owhhh...encemnya. Nama glamer nya Flynn Rider, nama betul nya Eugene.

Bes. Bes. Bes. Ending dia sure la happily ever after. Sapa yg berhajat nak tgk, sila la tengok. Ku nak tgk lagi sekali. Tp takde nyer suami ku itu nak tgk. Beliau mmg pangkah citer katon. Tp tah cemna retu citer Geng Upin Ipin tu dia nak tgk.

Oleh kerana Premier Screening (PS), nak masuk wayang tu agak ketat. Kena scan badan bagai. (utk apa tu? nak detect kita bawak hp ke tak ek..tp tak detect pun). Lps tu kena mintak tgk beg plak. Yg bikin org jadi kelam kabut dpn pintu. Tehehehe. Err...hp aku lepas. Tp hp peneman aku tak lepas. Hihihi. So, aku rasa yg kena scan tu sbb nak tgk kita bawak bom ke tak. Hahhahaha... ok, tau..lawak bongok.. tak kelakar. Abaikan...
Tp aku penah gak tgk PS sblm ni, masa redeem tiket In-Trend. Rasa ada 2 kali la kut aku redeem tiket In-Trend kat TGV KLCC, tp tak la kena scan bagai. Masa tu katon gak. Citer penguin tu. Bukan Happy Feet. Tah, tk igt.

Tp tak kesah la..asal dpt tgk wayang pree dgn pakai spek petak kat dlm tu. Tehehehehe. Lps tu kawalan ketat dari staff wayang jugak. Setiap minit derang lalu lalang, check takut2 kita buat copy wayang dalam tu. Huhu. Tau la 3D. Tetiba napak kepala dia di celah rama rama Rapunzel. Terganggu kosentrasi seketika. Again, tak kesah la..kata free kan. Tp korang usah risau..kalo korang tgk takkan ada la org lalu lalang camtu.
Owh. Td gmbr katon. Skang tgk gmbr manusia betul plak.
Ha..ini gmbr manusia yg gembira dpt tiket pree. Kui kui kui. Sblh tu tiket pree dia kaler biru. Tu utk youthsay.


Sessi pemberian tiket. Dan hadiah utk yg 3 org menang tu. Huhu. Tahniah utk mereka..tp aku tak perasan plak mereka tu. Aiyarkkk... serta gmbr tiket yg telah menimbulkan isu panas panas panas. Jadi blur, aku tatau pasal. Byk giler aku tgkp tp tetap blur. Tatau sbb kamera cap ayam belanda atau pun gigil sbb tiket tu da ada sumpahan. Miahahhaha.

Owh. Aku ada jumpa 2 org blogger yg aku follow blog mereka n mereka juga follow blog aku. Mula jumpa Aimi A.Z yg comel tu. Aku tegur dulu la sbb dia kata dia takut dia takde idung. Tp aku tgk ada je idung dia. Hehe. Dgn dia tak sempat la amik gmbr. Aimi, nice meeting u..nati da pindah Sibu mesti tk dpt attend event dah kan. Eh..btul ke Sibu??

Lps tu jumpa si comel ini plak. Aku yg tersengih sengih kerang busuk kat dia. Tp dia tak kenal aku. Haha. Apa ko igt ko Siti Nurhaliza suma org nak kenal? *Pitams*. So, aku pun segera la memperkenalkan diri. Kak Reen Stoberi lah.. awwww... ai kan xtrovert..teheheheheh. Beliau sgt comel hingga menampakkan aku spti geligasi tau. Uhuhuu..aku rasa berat dia 30kg je ni. Tul tak abby? (sila tau ini bukan sesi anyaman ketupat, ini sesi memuji tau...)

So, dah pjg giler. Sebelum org jadi geli geman dan menyampah dan panas, better aku stop dulu. So,

Eceh..bodek dek dek la.. tp apa salahnya. Org berbudi..kita berbahasa la. Tkde apa masalah pun kan????

10 juta komen

1st nak komen sungguh les gambar kita kan.. mesra alam gitu mcm dh kenal dr dlm perut lak.. berat tu salah skit.. last timbang guna kati ikan.. 38 kg.. maybe skang susut skit kot dlm 36 ke 37 camtu la.. berbanding yang dolu2 punya agak chubby 42 pastu turun 40 pastu turun 38 pastu turun lagi 37 or 36 kg camtu.. x tau la berat susah nak maintain.. turunnya senang nak naik nya jenuh telah supliment bagai

Reen,apecer ngan serta gmbr tiket??*kepochik mode*

The Lekat Lekit :
Ha..tu la pasal.. mesra alam gitew. tehehehe..
Ha..nati kita jumpa lagi ek.. kalo turun KL tu shout je akak kat FB tu..
Owh..37kg..tu berat akak b4 kawen dulu. 2 thn kawen, sebagaimana Abby tgk tempoh hari.. teheheheh..

Appledia :
Ai da bls kat komen box u.. nati ai akan stori telling kat u apa terjadi.. teheheheh.. ai loike je nak citer :P

Terima kasih to :

aizaziha 2425 : Follower ke 225
rinaDorina : ke 226

E eh...canner ek ..ader tiket free lagi tak?...hehe

eh kak reen, aimi dah lekat gam UHU tu yang ade hidung tu. hahaha~ itulah, maybbe ini last event b4 g sibu. pasnih di balik tabir jelah.

btw, sangat suka itu rapunzel. :P

Aleyn :
Takde dah la kut.. tp tatau la kut ada lg yg buat contest ke apa ker? hihihi

Aimi :
Tkpe..tkpe...akak je ramah tamah yg sesuka je tegur org kan? hik hik.

Ye..kak Reen pun sker la Rapunzel tu esp Maximus.. comeyyyy...

waahhh.bestnyer dapat gi tgk citer rapunzel tu secara free...pulak tu dapat jumpa ngan bloggers..awww..

Has :
Yesza...mmg best.. tehehehe...

Has :
Yesza...mmg best.. tehehehe...

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign