Pages

30 November 2010

~Award Birthday, Annivesary & Disember~

Saya suka Disember walao ramai yang tak suka Disember.
Sbb apa saya suka Disember? Sbb ada birth date saya.
Ada jugak annivesary date saya.
Lps tu dia adalah penghujung bulan dlm tahun itu.
Itu bermakna saya suka tahun baru walo saya tahu umur saya akan makin bertambah.
Tp saya takde hal punya lah. Sbb tadi kan saya kata birth date saya bulan Disember.
Jadi saya tak kesah berkenaan umur pun bila menginjak tahun. Hi hi hi.
Poyo kan saya.

Ok la. Saya namo bla bla bla byk sgt.
So, sempena bulan yg saya suka ni saya rasa saya nak bagi award lah pada kengkawan saya.
Award tu bukan setakat award je. Mungkin ada adiah juga yer. Hi hi.
Kalo Nana dia kata dia sker nak masuk GA,Contest dan LD, saya lak suka nak bagi adiah pada kawan kawan. Hi hi. Poyo lagi saya di situ. Tehehehe. Ada sesapa tak rasa nak lempang atas ke poyo an saya ni.
Owh...lempang tak muleh...lempeng buleh. Tehehee.

Ok. Ok. Tadi kata taknak bla bla bla.
Ni saya nak kasik ini pada korang korang.

So, mulai 1 Disember hingga 13 Disember nati, saya akan mula mengira komen rakan rakan (dibantu oleh widget yang ditepek tu). Jadi nak komen bebanyak utk satu entry pun tak mengapa. Saya tak kesah.. :))
13 Disember tu date anniversary saya.
So, bila da ada top commentator (takde 's' tu mungkin utk sorang..tp mungkin jugak lebih), saya akan pilih jugak sorang yg bebetul top. Ala..ada la soklan sket nak kena jawab on 14 Disember tu. Dan seterusnya pemenang akan diumumkan pada befday saya nati. Beserta adiah nyer juga.

Hi hi. Mudah ajer. Takde syarat apa-apa kan, takde banner, takde sticky mode bagai. Just komen ajer. Hihi. Ni bukan lah contest or Lucky Draw ke tp mebi GA la kut eh.

p/s :
Tenkiu FooArt : Follower ke 230 (cantik nombor..)
Tenkiu DeqDeq : Follower ke 231
Tenkiu Mya : Follower ke 232

12 juta komen

komen jgn tak komen tp jgn rome**tut**

gua pny besday pn dis gak!

kak reen.
aimi nye 21 dec. hehe~ nak award gak. :P

wah best ni,ada award..
ada hadiah...

suka bln 12...
birthday azi pn bln 12..
klu dpt hadiah kan best..hi3..

Cute Mum :
Wahh...yelah.. award lah..teheheh

Lekat Lekit :
Romen secara halal takpe..dun wori..

ChentaMaya :
Bln 12 gak eh? satu club neh.. teheheh

Aimi :
Pun sama ker??? lor...se kelab lah kita nih

imanmom :
huhu...saja..suka suka kak..

Azi :
pun sama ker??? ramai gak bln 12 eh??

Yeye...Ada buat award...Ni kena wat komen bebyk ni...hehehe

yey... yey... nak hadiah... ;p

Salam Pn.
Saya ada award untuk pn. TQ.

AdiaLuze :
Hihii...komen yer..jgn tak komen...

EjaMaria :
Keh keh keh.....

HH :
Owait..nati mokcik pi amik eh..

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign