Pages

15 November 2010

~Pasal Seminar Sehari~

Pheww...abis pun course satu hari. Err... Seminar ekceli. Jabatan da hantar, kita pegi je. Jgn byk songeh. Gi course/seminar ni pun salah satu nak ilangkan stress secara formal selain dihantar outstation. Kira mcm penat tp 'lari' kejap la dr duduk di kerusi empuk kat opis tu (empuk kewww???).

Grand Blue Wave Shah Alam. Bes gak hotel situ kan. Makan pun bes. Ada eskrem suma. Lauk pun memacam. Ngan butter prawn bagai. Tp nyer mmg kuwasa la kan aku nak amek2 gmbr makanan. Nati org kata apa pulak. Takkan nak kata "saya ni blogger..mmg suka nak amik gmbr2 makanan nih.." tehehehe... buleh ke gitu.

Bes! dpt ilmu baru. Dpt kenal kawan baru. Tp tak sempat la kenal suma sbb ramai. Ada dlm 100 org camtu gak la. Dpt kenal masa makan2 je la. Aku pi berdua. Sorang lagi aku nyer anak buah gak. Tp lelaki. So, pepandai la aku carik kawan pompuan lain kan. Tk jd masalah..buleh je kan. Kata extrovert. Teheheheh. 

Tp kan, aku rasa nak bkk satu lagi akaun FB lagi. Yang utk urusan rasmi. Td yg bagi talk suma ada akaun FB. So, mcm segan la aku nak add derang guna nick name yg entah hapa hapa tu kan. Tu pun seb bek aku tak pakai nama puanstoberi. Kut tak lagi la..so, harus kena buat satu lagi FB yg formal punya. Mudah sket. Mungkin boleh dimasukkan dalam name card jugak kut kan. Buleh ke?? laman sosial ni formal ke tidak sebenarnya. Aku pun da jadi terkompius.

Ok lah..kejap lagi baru masuk entry pepanjang. 

Jadi dpt la Sijil Penyertaan. Da lebih pun 7 ari course ni..dan rasanya ini kut course terakhir di luar opis utk tahun ni. Yey!!

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign