Pages

17 February 2014

Tupperware Katalog 2/2014 [17 Feb - 31 Mac 2014]


بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ


Tema bulan ini utk sayur-sayuran.
Memang kena lah ngan puanstoberi skrg ni kan.

Macam best je nih. Oke.
Kali ni katalog online pun dah ada siap harga.
Lebih mudah dah.

Juga promo utk World Water Day.
So, sapa yang suka botol kaler2 ni boleh beli.

Saya sekarang gunakan pencuci sayur tu utk cuci sayur n buah.
Memang terasa perbezaan before n after cuci tu.

Bekas 4 segi (small goody box) tu mmg comel.
Saya dah ada. Anda beli lagi?
Haha. Tp mmg hot item lah. Sure cepat abis tu.
Yang lunch box kali ini ada promo lagik.

Menda baru. Tempat letak gula atau pun susu.
Ada juga bekas kekecik kaler purple.
Cam nak je.. cam nak je.. Hihi.

Oh. Yang ni utk peminat hijau.
Saya yang tak minat hijau pun dah ada yang condimate set tu.
Tapi tu ari takda sudu dia. Untung sapa beli sekarang nih.

Lagi lagi gambar boleh klik terus : Tupperware Malaysia.


Baik lah. Saya masih lagi consultant Tupperware. Cuma tak berapa aktif cam dulu.
Tapi kalau sesapa nak beli ngan saya pun boleh lagi.
Pasti ada diskaun nya.
Just emel : idaramli2011@gmail.com atau komen di memana gambar saya di instagram (sbb saya aktif di instagram)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign