Pages

1 February 2014

Borak Borak Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta #2

Minggu ini drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta (BKATC) makin menarik.
Jebat pun dah nikah ngan Mastura.
Tapi nikah gantung. Atok Mastura suruh nikah tapi lepas 2 bulan baru kenduri.

Dan Mastura pun biasa la. Datang la gedik dia kan.
Tapi, intim betul derang yg adegan lepas nikah tu kan.
Yang dalam bilik Mastura tu.
Takut ai nengoknya.
Siap peluk ketat2..
Awwww....
sharnaz, jebat, mastura, drama bukan kerana aku tak cinta
Ni yang aku capture la kan.
Kalau tgk #bukankeranaakutakcinta kat instagram lagi byk yg orang buat screencap.
Mmg adegan tu ramai yg suka kot. Ke ramai menyampah?
Tapi oke la gedik dia. Takde la gedik yg menyampah tu. Gedik manja.
Pandai gak la Nelydia bawak watak tu. Aku takde masalah. Suka je. Hihi.

Mmg klaka pun part dlm bilik tu.
Seme tora ding dang masuk. Haha.

Next week punya pun bes.
Jebat teman Mastura gi dinner. Pastu nati dia jumpa kawan lama dia masa dia jahat dulu.
Ah. Panjang lagi ni wes... memacam onak ranjau duri derang kena tempuhi.
Apatah lagi bila Mastura tahu Jebat ada tatoo tu.

Nampaknya ramai dah terJEBAT nih. Hihi.
Dan ramai terus beli novel dia sbb dah tak sabar nak tunggu ending.
Haha.

Sebbek ai dah lama abiskan novel tu. Ngehehehe.

*Ariana Rose a.k.a Wedding Breaker pun tak berusik lagi novelnya. Aku tak berapa nak suka plak citer tu. Semua la pulak suka gile ke Ariana tu. Haih. Cliche..cliche..

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign