Pages

15 August 2013

Edisi Mari Makan Kiwi

Om nom nom nom nom.
Dulu aku tak suka buah ni. Cam apa ni..apa ni, buah berbulu2, cam miang2 je dibuatnya tangan.
Tapi semenjak menjak nak tingkatkan imuniti, byk gak la buah jadi feveret.

Cam plum tu. Pun dulu aku tak suka. Skang lazaaatttt.
Kiwi ni pun da jadi feveret.

Sedapppp. Dah la manis. Scoop ngan sudu tu. Nak nak plak yg baru kuar dari peti ais. Nyamannnn.
Semestinya aku beli brand Zespri.

Manis. Dap!
Dalam web dia, dia kata cuba lah makan utk 14hari.
Retu aku makan dah, tp tak cukup 14 hari.
So, pas ni nak try makan 14 hari.
Apa akan jadi. Hihi.
Boleh tgk benefits dia kat web Zespri.

Tapi kan... buah buahan tempatan pun tak kurang benefits dia.
Jadi, mari lah kita makan buah buahan utk kesihatan dan imuniti badan kita.
Cewah!

"Did you know... Zespri Kiwifruit can relieve the bloated feeling after heavy meals"

*ini bukan entry meng iklankan produk kiwi ni yea. Tapi mmg sedap lah kiwi Zespri nih. Ailoike!

Edited :
Lupa nak letak link ini - Kiwi fruit made me pregnant
Ha.. ini pun salah satu sebab juga aku consume dan start suka Kiwi nih.
Apa pun, setiap buah byk khasiat nya. Insyaallah, dgn izin Allah, salah satu usaha juga :)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign