Pages

31 March 2012

Photobook Lagi : Shipping Confirmation

Hari wiken je citer pasal photobook. Huhu.
Bukak emel. Tgk ada emel dari sykt yg redeem voucher last week tu.
Alhamdulillah. One week je masa dia amik utk production then dah hantar shipping.
Rasa cam berpuas hati gak sbb aku redeem mmg da nak due sgt. Lps tu ngan org lain seme bebising kan FB kata tak bleh nak upload la apa la. Aku kalo da hantar redeem tu, tggu je lah (walo dlm hati mmg kalo bleh esuknya nak dpt dah kan. Tp agak2 la. Udah la kita hantar lambat, lagi mau awal. Tp disebabkan kita tak bising2 ni la senang je dpt)


Jadi, harap bersabar menanti 'buku-foto' tu ke tangan aku next week yaw.
Derang pakai kurier - GDex - bkn Poslaju.

Siap kasik tracking number seme dah.
Oke la kan.
So, aku nak pulun siapkan sebuah lagi photobook.

Walo pun due nya May 2012, tp aku takmo lagi lambat2.
Ni pun lama da aku design.
Yg ni dia nyer software utk design tu mmg bes dan cantik2.

Tp nak upload utk redeem tu cam agak sukar sket.
Tatau lah. Aku pun lum hantar lagi kan.
Kut ada poblem, emel je nati. Kalo time skang ni oke lagi derang layan.
Kalo buat last minit, ha.. mmg jadi cam yg lelain tu la. Call tak pick, emel pun tak balas.

Server down la, nak upload ada problem la.
So, sesapa yg ada voucher tu harus la redeem cecepat.
Problem nati, susah derang nak assist bila orang terlampau ramai yg hantar.

Kasik teaser sket buku-foto yg nak dihantar nati nih.

Hihi.
Yerps. Itu seme aku buh gmbr kat Hongkong. Kalo bleh rasa nak buh seme, tp cam melampau la plak kan. 40page je dia bagi.

Ada yg kata rajin aku buat photobook ni. Hihi. Aku mmg minat mendalah ni. Minat gambar diletakkan dlm style buku tu. Minat gak design2 ikut citarasa kita. Sbb tu dulu masa aku kawen, masa tu photobook ni pun tak berapa nak glam lagi, aku usaha gak carik (sbb time tu tak ramai PG buat photobook) walo rega orang cam kata, hukaloh, gambar je kot, bakpe buat mahal2. Idakkk... aku sker je. Suka nak kumpul photobook nih. Kalo bleh satu tpt gi bercuti, satu buku. Ha. Begitu.

Dia kalo minat mmg datang la rajin tu kan. Walo retu aku rasa cam malas giler nak buat - malas nak redeem. Tp bila da buat, tk smpai sehari settle. Tp takde la ayat2 berbunga-bunga ke apa. Tempek2 gmbr, design2 sket je.

Jadi skang udah rasa cam gedik2 nak beli satu lagi.
Nak buh gambar utk this coming hanimun-bulan May. 
Pixajoy ada tu. Tp cam mahal plak. Tkpe. Tggu dulu. Nanti2 ada lagi tu.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign