Pages

30 March 2012

Alahai UMobile

Aptb! aptb!

Data Network (Internet) Umobile hilang entah kemana sedari malam semalam.
Urgh.
Try pagi tadi pun takdak.
Tghari pun takdak.

Eh. Cemana aku nak antar 'live report' kat FB neh.

Ptg pun takdak.
Dah la ada fashion show time tu.
Geremmm.

Call Umobile.

"Cik di kawasan mana?"
"Jalan Conlay, Kuala Lumpur"
"Dimana tu?"
"near KLCC"
(kesian tpt aku ni..... seme orang pun tatau. Tp suppose dia keja customer service kena tau gak setiap ceruk jalan)
"Oh. Hari ni mmg kita ada buat service upgrade. bla..bla..bla.. area KL, Damansara, bla..bla..."
(eh. Bkn aku da gitau ke aku kat Kuala Lumpur tadik).
"Habis tu bila oke?"
"Malam ni cik"

Oke lah. Aku pun bkn la giler sgt takde internet sbb busy pun kan.
Tp sbb da terbiasa update gmbr dlm FB, membebel2 kat twitter. So, rasa 'semacam' plak.
Adakah internet telah menguasai diri aku?
Hurm.

Apa pun, sehingga kini aku masih berpuas hati dgn UMobile.
Baik untuk broadband mahupun call.
Thumb up!
Tp utk area KL je lah yer. Tweheheheeee.....

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign