Pages

30 December 2011

Wrap Up 2011 - My Family n MySelf

Wrap up terakhir - Tentang famili dan diri aku sendiri.
Tahun ni takde apa perkembangan sangat pada famili aku.
Cuma belah my dear ada la.
Majlis perkahwinan Kak Nisah bulan Jun 2011.

Dan majlis pertunangan adik my dear plak bln November 2011.

Dan latest, result PMR anak buah aku kat Johor yg score 8A. Tahniah utk beliau.

Kalo nak kata berkaitan diri aku ada gak la. Aku mulakan treatment kat LPPKN. Tp sekerat jalan ja. Blum buat sepenuhnya.  Takpe, nati bebila aku pegi balik la.  Tak perlu nak citer here and there pasal LPPKN tu sbb 'di sini' bukan tempatnya.

Mansion atas kayangan??
Hampeh ah. Bayar deposit utiliti sudah dah. Kena bayar to MOF pun dah start bln Oktober tu. Nak masuk umah nya  biler??? aduyainyer ponnn... menyampah kan?? Tu maleh nak beli umah baru tu. Lambatttt beno nak masuknya. Heh!

Tu je la kot.

Moga tahun 2012 ni Allah memberikan rezeki utk kedua-dua belah keluarga menerima berita gembira dari famili aku pulak. Insyaallah....
Google

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign