Pages

2 December 2011

Meleleh kah?

Demam ombak rindu yer skang. Tweheheeh.
Kali ni aku tak terkecuali. Novel dia bila tah aku baca. Ke aku ada buku tu kat umah. Lupa sungguh la novel2 aku da baca ni.
Sebenarnya aku jarang la gi tgk wayang melayu yg leleh2 romantik ni. Contoh cam Nurkasih *series dia pun aku tak folo*, Lagenda Budak Setan. Mmg aku tak pi tgk pun. Ada takde, citer Sepi tu ada la aku tgk.
So, sbb dah lama tak tgk wayang. Pulak tu mydear takmo tgk citer Kucing *tah bila la dpt tgk ni, ke langsung tak dpt tgk gaknya. Nak ajak Dee, dia masih ber cuti sakan kat Newzealand sanun*.
Maka reni, tgk je lah Ombak Rindu ni. Kalo tak dia tgk Petaling Street Warrior. Lagi la tak kuasa kan.

Katanya sedih banget.
Kompem ter esak-esak.

So, mari kita cuba.

Aku ni pelik sket. Susah banget nak nangis, kecuali aku tingat arwah ayah, ha..tu mmg kompem berderai punya. Lelain tu..agak sukar sket la.

Tpt tgk cam biasa lah. Mana ke lagi kan?? Lagipun situ, kalo citer melayu tak pack sgt. Tp kalo citer omputih ke cina ke mmg seawal mungkin kena beli.

Dari opis je lah. Tukar baju seme kat opis jer. Lps tu dinner kat BTS dulu. Bes! Bes! Mmg dating2 camni adalah bes. Sbb rasa mcm jaman2 bercinta cintaan dulu. Ihiksss....

Iklan :
*sapa salu bercuti-cuti meh la join contest ai ni :)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign