Pages

17 July 2011

~Pasal Terlepas Peluang~

Hari nisfu sya’aban adalah hari dimana buku catatan amalan kita selama setahun diangkat ke langit dan diganti dengan buku catatan yang baru. Catatan pertama yang akan dicatatkan dibuku yang baru akan bermula sebaik sahaja masuk waktu maghrib, (15 Sya’aban bermula pada 14 hb sya’aban sebaik sahaja masuk maghrib)
Sumber : Here

Astagfirullah hal azim...

Terlalainya aku. 
Terlekanya aku.

Ptg Jumaat tu aku da tgk kalendar dan tau, ptg Sabtu tu adalah ptg Nisfu Syaaban.
Tp kenapa la ari tu jugak aku kuar nak pegi tgk Floral Parade kat Putrajaya.

Sayangnya la sbb terlepas pandang.
Ruginya aku sbb terlepas peluang untuk memohon doa di malam Nisfu Syaaban.
Kerana,
Malam Nisfu Syaaban merupakan malam yang penuh berkat dan rahmat selepas malam Lailatul qadr
Sumber : Here

Ya Allah, moga di bulan Ramadhan yg akan datang ini, aku tidak akan ter lalai lagi.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign