Pages

5 July 2011

~Pasal Mari Merombak Rombak~

Nak kemas2 la blog ni. Napak serabut plak.
Skang ni dah la aku disable kan 'archive'. Padan la muka. Nak carik entry lama kemain payah. Aku saja maleh nak letak utk keamanan sejagat aku, tp aku yg susah. Haih.
Tp takpe. Aku tgh nak usahakan sesuatu yg lebih kurang archive, tp utk keamanan sejagat.
Retu Che Bedah/Pidah ada kata dia perasan dah takde older post n archive, mungkin sbb dia sker baca byk2 entry aku sekali gus.
Huhu. Sengaja aku buat camtu. Utk keamanan sejagat.
Kalo buleh aku nak buat 3 entry je per pages, tp kang tak sapa siyo plak nak masuk blog aku, langsung tak bergerak si Nufi aku tu kang. Haha.
Aku tau mmg kalo buat camtu (disable older post n archive) aku kehilangan potential follower sbb mebi ada yg nak folo  nak baca entry2 lama dulu, nk riki2 dulu blog ni sesuai folo ke, poyo ke hapa ke kan.  Tp utk keamanan sejagat, aku terpaksa.

Eh... ko nak masuk misi Pengaman PBB ke hapa mek?? duk keamanan sejagat je. Hahahahha.

Tkpe. Pasal tu aku tgh usahakan yer.
Aku pun nak rombak2 blog list sebelah ni.
Aku nak kategori kan bia tersusun sket.
Lps tu segala apa side bar ni pun aku nak kurang kan lah. Sakit je mata tgk bersepah2 camtu.
Award tu seme nak buh dlm satu 'kotak' khas. Sebagai penghargaan pada yg memberi. Eh. Skang takde da org nak bagi award2 yer.

Bila masa nak buat tah. Wiken ada je hal. Aku rasa smpai raya la kot wiken aku ada je halnya. Ewah. Lagak bz nyer macam Pak PM plak aih. Haha.

Sket sket lah buat kan. Sempena nak berhari raya nih. Eh.... apa kaitan. Tatau.. Hahahah

1 juta komen:

selamat berombak2 yek kakReen...semoga lebih ceria lagi pasni...

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign