Pages

7 July 2011

~Pasal Durian n Ice Room~

Ni smbg dari citer2 Gold Coast tu.
On d way nak balik, adik2 aku ni nak singgah makan duyan plak.
Maka singgahkan je lah.
 3 keta benti. Syok la org meniaga tu.

 Pilih2 duyan. Huhu.
Pakai timbang yer. Sekilo berapa tah.

Ieta  : Riniee....tgk ni..makan duyann..
Faizullah : Apa hal ini orang??

Derang je lah makan.
Tp aku tak. Bkn la bermakna aku org kampung yg berlagak tak makan duyan.
Aku makan lah.
Tp aku makan bila aku rasa bbtul nak makan.
Dan aku bleh jadi apa pun tak heran kalo aku tak nak makan.
Ye. Begitu.
Maknanya - aku bkn suka durian walo dpn umah aku kat kg tu berpokok2 durian ada.

So, aku beli moktan je.
Tu pun mahal berdentum. Sekilo 6 hengget.
Heyy..kat cokit 4hinggit atau kadang 4 kilo seploh henggit saja.
Heyy... yg ko nak sama kan dgn rega kat Cokit pasaipa.
Heyy..saja la.. bahahahhaa.

Slps tu singgah Ice Room kat Nilai. Nilai 1 secara exact nyer.
Masa ni Rina n d gang da terus balik. Kiterang je la singgah makan lunch supaya smpai umah leh trus tido. ngehehehehe.
 This is mine..!

 Comel lah. Ngeee :)

 Faizullah punya - blueberry apa tah.

 Us - Red bean apa tah.
Model Ice Room. Miahaha.
Tak penah pun makan sini.
1st time. Tp oke la. Takde la tak sdp sangat.
Mahal sket kot.
Eskrem dia cam eskrem sagat2 tu. Yg kalo kat RnR hway ada org jual kat booth kaler hijau tu. Apa tah nama booth tu. Lupa dah aku.  Kat Tapah arah KL mmg ada. Yg ada jual skali jagung, wafel seme tu lah. Tah. Tetiba ilang ingatan plak.

Ada byk gmbr rasanya. Tp apsal ada ni je. Ada dlm external aku kot. Tah. Ada tu je. Hadap tu je. Huhu

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign