Pages

6 May 2010

~PnStoberi & S.T.R.E.S.S

http://www.wethechange.com/become-more-efficient-by-paying-attention-to-stress/

Keadaan PnStoberi [bukan gmbr sebenar].
Stress giler skang!
http://www.zazzle.com/quit_your_job_tshirt-235831487684356624


Ada tak korang terdetik rasa nak quit dr keja korang skang?
Aku ada. Dr dulu lg. Tp bila aku suarakan pendapat tersebut mesti org akan kata ayat cliche ni "rugi wei..ko dah keja kerajaan. Berapa ramai yg nak keja ttiba ko nak benti". Dan skang lagi rasa susah sbb aku da "terikat" dgn loan MOF.
Tp sapa yg penah amik management bab motivation sure tau pasal level of satisfaction in the job. Nati aku google kan pasal level tu. Dan ianya berkaitan kenapa aku stress jugak.
Aku nak suarakan rasa ati dlm blog pun susah. Nati ada informer bongok tak bergaji yg sepah2kan citer aku. Nak buat p/word entry aku malas. Ni pun membuatkan aku bertambah stress. Dgn collegue yg asik nak jaga tepi kain org. Tah pehapa tah.

PnStoberi : Pening.

1 juta komen:

sikit nye cite ko pasal stress ni reen.. cite le lagi.. dan lagi.. dan lagi.. lantak pi dgn informer bongok tu.. :)))

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign