Pages

10 May 2010

~Permata Yang Dinanti : Perasan & Perasaan~

Rasa entry ini juga nati memerlukan p/word utk meneruskan bacaan. Maaf shbt2 suma. Mmg agak menyusahkan. Buat masa dan ketika ini sy masih paranoid dgn pembaca-dlm-diam-cum-informer-tak-bergaji dlm opis sy ini. Walau da lama menda tu berlalu. Tp dun worry. Pada yg saya da kenal..sy akan bagi p/word tu. Tetapi TIDAK sama sekali utk org seopis biar pun thp buleh cemolot dgn sy [errr..termasuk suami ku kah? Haha].

Dan andai kata la informer tak bergaji tu ter hack pulak each entry ber p/word ni kan, aku harap sgt agar beliau tak la membuat onar mcm ari tu. Laju2 pi citer kat org suh bkk blog ni dan kata "eh. ko tau, pnstoberi itu bercerita pasal engkau dlm blog dia. Betulkah engkau yg dia katakan tu". Ha..takmo lah aku. Tp beliau kena tau jugak. Perbuatan dia mcm tu tlh memberi income pada aku. Lg slalu dia masuk, lg ramai yg dia bagi tau, lg byk duit masuk dlm blog aku ni. So, aku dpt jugak untung, engkau... masuk angin kuar asap. Ini blog aku, luahan ati aku dan aku tk penah rasa "dendam" pd org2 yg aku rasa sakitkan hati aku. Tp kalo ada yg jd informer itulah yg akan memburukkan keadaan. Aku harap manusia tu sedar perbuatan dia yg "busuk" tu.
Ok. Dah. Jum start.

Klik dan masukkan password

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign