Pages

4 August 2009

~Akhirnya.....

Akhirnya apa nih? Hoho (gelak jahat dulu)
Gara-gara posting ini ..
Juga merebak2 di fesbuk berikutan status yg mengatakan ku hepi.. makanya ramai yg meneka berita baik tlh terjadi..hoho.. (gelak jht lagik)

Hoho. (comey kan booties tu..pink utk gegel,biru utk boboy) Hoho. Gmbr from here

Tk jadi aku nak teruskan surprise aku nih.
Kang makin ramai lak wat spekulasi nih.
Ingat nak bagi la sesapa voucher mekdi yg berakhir mac 2010 nati. Tkpe la. Nati wat soklan suprise lain lak kan. Bila tiba masanya.. Hoho.

My dear friends..my dear adik-adiks, yg puanstoberi dok hepi kan tu sebenarnya adalah ini....





CUSTOM ALBUM KU......


Hoho..kan..pnstoberi penah citer yg custom album wedding kat Perak ada poblem.
PG sana wat hal. Janji tinggal janji..main sub kat org pulak..haiya...
Dan...akhirnya puanstoberi wat la dgn PG lain. Yg wat promosi kat opis masa Promosi Kerja Kahwin last month.3 minggu siap.

Puas ati ai. Dpn belakang ada gmbr dicetak. Buat kat GI Photoshoot. Opis derang kat SS 14. Ahad retu amik. Ini web derang : http://www.giproduction.com/.
Rega buleh thn la sbb retu ada dlm 5 PG la yg masuk buat promosi nih..rega album derang la paling reasonable. Tp tatau la kalo pakej skali amik gmbr cemana. Tp aku rasa ok kut. Derang pun ok. Kalo kita tak cerewet derang pun ok je.

Dan...stlh 8 bln dpt la tgk custom album yg ai tunggu2, idam2.

Haha..berkenaan sedara mara tu..
yelah..masa raya nati kompem la derang tanya "Da..mananya album gmbr kawen kamu?? nak la tgk"
Ha..takkan la ai nak kata "tak siap lagi"
Tak ke haru biru dan malu rasanya. Dulu beria ber photographer bagai..tgk gmbr tak canggih mana. Mana buleh..baju berwarna ijau pucuk pisang pun buleh bertukar jd kaler ijau katak pisang. Hoho.

Nak tunjuk album sticky sahaja? No. No. No. Ai nak custom gak. Ai kan mmg mengada. Hoho.

Skang ai da puas ati la.
Ai ada custom utk kawen di Perak.
Ai ada coffee table book album utk kawen di PJ.
Dan ai ada sticky album utk kedua2nya.
Tak lupa ai ada sticky gak utk majlis makan beradap di opis ai sendiri..
Hoho. Complete.

Jadi..ai suka la...itu shj..
Ai tak pregnant la kawan2..
Tp..doa dan spekulasi tu mungkin akan termakbul satu hari nati...lagi2 menghampiri Ramadhan ni kan.. mengambil kab ba ro kaf alif ta nun.... Aminnnn...

So..kalo entry sblm ni buat korang tersilaf tafsir.......



Bye...

Pnstoberi: masih mood happy..dun wori..
Za-jgn marah ek..akak harap doa Za tu termakbul.
Shah- aku tak memalu dah gitau apa yg aku seronokkan nih.
Kak Lyn (dr fesbuk) - da boleh joging kan...
Hasta (dr fesbuk gak) - ini la perkara sebenar..aku terima congrate ko in advance. hoho.
Dee (dr fesbuk gak) - yu teka nk betul dah ler..ai rasa ai buleh belanja yu ni..yu mmg alert tau ngan perkembangan ai kan..igt je apa yg kita penah ckp/citer..
Sue - hik hik..aku nak gelak jer..

2 juta komen

arggh! rasa nk kepit ko celah ketiak tauu! suspenderr...gua baruu dok kira bajet 'haii tambah sorang lagik aku kena kasi adiah utk newborn'...

*petir sabung menyabung, guruh petala langit segala* ni petanda org marah kena main pikirannyer..kekekeke..best kan aku siap ada sound efek!

uffff...ufff....tk bernapas kena kepit celah ketiak..wakakakak...
wess..aku tggu ko la..kut2 nati kita bley nyambut sebeday anak kita sesama. ahaks..

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign