Gasak kau...
Dah ada yg senang, bakpe nak susah susah kan.
Pastu myDH mmg lagi suka la. Tak payah dia nak susah2 pergi mall ke apa ke.
Last time ada buat entry duk ber online shopping kan.
Ingat dah insofff... rupanya idak.
Sakan lagi.
Sbb nya, malas nk pikir2 nak beli kat mana.
Kalau beli kat luar, kena survey kan. Dari satu kedai ke satu kedai.
Eh. Kuasa pulak lah camtu skrg ni.
Jadi, solution-nya.. Lazada lah.
Lps dah terlajak shopping tu ari, igt nanti2 lah beli menda lain.
Takkk...
Tau je lah Lazada punya marketing strategy.
Elok plak ada satu hari tu dia antar emel kata IT/Gajet Fair ke apa ntah.
Aku mmg nak carik casing cikNote aku.
Nak carik kt kedai cam payah sbb Note tu dah 2 thn pun. Tu ari pernah tanya, cina tu siap nak godek2 kat bawah kabinet dia carik model tu. Kang nak taknak kena beli lak wlau harga mencongkam kan. Sbb dia dah susah2 carik. Terus kiterang cam "takpe .. takpe.."
Jadi, carik kat Lazada.
Toing..mmg ada yang berkenan (cuma tak kaler purple. Casing dulu kaler purple). Harga pun alah, boleh la tu. Dari nak berpanas2 nak keluar, nak carik parking segala kan.
COD ja.
Memang dia tulis date delivery tu mcm seminggu dari tarikh kita order kan, tapi kalau barang dah ada tu, mmg sehari je proses nya.
Hari ni order, esoknya Mai call "kekda.. ada barang sampai"
Mudah kan. Terus bayar.
Now ni, nak carik headphone/earphone.
Kerajinan sgt la kan nak keluar.
Memang tak la.
Jadi, myDH kata "carik je kat Lazada"
Eh. Dia plak yg bg cadangan. Hahaha.
Terus ai carik carik.
Jumpa berkenan. Terus add to cart - confirm order.
Settle.
Nanti tunggu je orang hantar.
Eh. Seleso lah.
Takat ni aku takde prob dgn Lazada.
Mmg lah kerap jadi nya beli beli beli kat situ. Haha.
So Lazada, takde nak bagi apa2 ke kat customer yg bernama cikstoberi ni?
Hahahaha.
1 juta komen:
Hahaha.... Bleh jadik duta lazada dah ni... ;-)
Terima kasih atas komen anda :)