Pages

3 October 2012

Edisi Photobook : Addict!

Aku rasa aku ni addict dgn photobook lah.
Entah ek. Rasa cam nak beli je photobook ni walo tatau nak buh gmbr apa.
Padahal tu hari dah beria berjanji ikrar dgn diri sendiri tak mahu lagi tambah photobook.
Tapi rasa ter mahu jugak  nak beli.

Oh. Aku ada satu photobook yg masih belum di redeem.

Entah bila due dia. Thn dpn kot.
Tp nak buat awal2 juga, buleh redeem awal2. Senang sket.

Itu aku nak buh gmbr kat Redang tu ari.
Yer, dah tahap melampau bila pegi satu tpt, satu photobook.
Retu sapa yg dtg rumah aku masa HW tu ari, dpt la tgk hasil-konon-cam-kretip buat photobook tu. Huhu. Seme photobook tu dari sykt berlainan.
Cuma yg aku dah beli dan masih belum redeem ni aku ulang beli dari Pixajoy.

Pixajoy ni kualiti kertas n kaler gmbr dia mmg mantap.
Tp tu lah. Dia nyer design tak byk. Kalo rajin, buleh la edit sesiap dgn design, lps tu baru tempek dlm photobook tu. Tp aku rasa dgn keadaan skrg ni, aku tak serajin itu.



Dan skang ni tgk kat Groupon ada lagi promo.

Nak beli taknak..nak beli taknak....




Konon ingat nak buh gmbr2 masa masuk rumah baru tu hari.
Dari awal rumah kosong takde apa, smpai dah masuk barang.


Tapi, gambar housewarming tak banyak.
Tetiba rasa rugi tak amik gmbr HW guna kamera bebtul. Tp mana la sempat kan. Takkan nak hired official PG cam majlis kawen kottt... *eh, why not kan kalo kita nak jadikan kenangan masuk rumah pertama. Sure gmbr mmg cecantik kalo ada official PG*


Nak beli taknak eh?
Ada 4 hari lagi buleh pikiaq.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign