Pages

18 October 2012

Apa Yang Ada Di Medan?

Itu la soklan aku tanya ke 'emel-mates' aku pepagi tadi.

Cena buleh terpikir Medan plak nih???
Ada2 je ko ni kan Ida!
Sbb pepagi bukak emel, napak emel dari MAS.

Promo gi negara2 Asean includes Medan.

Try2 book, dpt dlm 800++ utk 2 orang - return.
Tp utk date yg sama kat AirAsiaGo (yg dgn hotel skali) dpt RM800++. Kuikuikui.
Better go for AA lah kan kalo rega yg sama dpt penginapan skali (3 hari 2 mlm).
Lagipun 40minutes je kan. Kalo lama cam g HK tu ari mebi opt for MAS la kan. Selesa sket.

Saja aku buh 3 hari 2 malam ja.
Konon cam plan utk celebrate our 4th (hah! 4th already ya?? how time flies. Cewah!). Lagi pun sebuk2 klas kan, 2 mlm sudah.

Tapi.... ingat mendapat kelulusan ke dari incik Yamtuan tu??
Mmg tak akan la.
Dia dah kata "awak belajar skang, belajar je, nak jalan2 tunggu abis belajar. Tumpu je pada belajar"
Ngehngehngeh.

Pulak tu bulan 1 aku da ada trip (which doa macam nak mati jgn la jatuh on date aku ada exam. Kalo tak, RM500 is burnt. Bijak sgt beli skali meal trus. Ko hadap lah. Patut beli tiket skali).
Oleh krna itu, aku masih tak buleh nak booking hotel bagai. Kena tggu exam schedule dulu. Dah la amik 2 paper ja, harap2 tidak la terjatuh pada date itu.

Tapi, tetap nak tau, bes ke Medan ni?
Mana bes kalo nak soping? Bandung ke Medan? (sbb Bandung dah penah pegi kan)
Byk tpt lawa ke?
Bali takmo... asik laut ja tahun ni.. bosan sudah.
Mau soping baju raya. Teheeee (padahal itu aku reserved utk trip bulan 1 tu. Tu pun shopping heaven gak situ)

*adoi..tak bawak plak myS2. Ni rasa tak buleh duduk neh... sbb tak buleh nak amik gambo masuk instagram. Hahah. (tp mujo bawak phone yg utk orang call tu)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign