Pages

4 May 2012

Edisi Aduan : Selesai Sudah

Oke lah. Alhamdulillah. Settle lah.
Cumanya, ce kabo kalo duit da masuk ke akaun. Emel la. Takde la aku tertanya2 mana dtg duit termasuk dlm akaun aku ni.
Jenuh aku pikir tau, sapa lak masukkan cek. Pulak tu date masuk time aku outstation Kedah tu ari. 26 April. Dah bajet org salah masuk ni. Padahal tak mungkin la kan, cek tu, kalo masuk by no akaun adalah kebarangkalian. Nak untung saja. Haha.

Pikir punya pikir, baru tingat.
Ini rentetan dari kes ini lah. Rujuk entry ini dan ini.

Alahai. Notice la sket ke aku. Bkn susah pun. Emel je. Saja nak suh aku emel lagi skali tertanya2 pasal duit tu? Hadoi. Aku pun terlupa dah pasal tu. April 20 aku antar detail aku. Then 26 April dia refund balik.

Terima kasih lah wahai sykt M*****. Harapnya lain kali jangan buat begini lagi.
Utk aku, mmg tak la nak berurusan lagi. Cukup. Cukup. Bkn la nak kata serik sgt. Tp at least dpt mengurangkan list sykt voucher yg aku berurusan. Dua cukup. Cukup.

Utk mengelakkan aku 'ter' beli lagi voucher dari situ, aku trus unsubscribe newsletter yg memenuhi inbox aku hehari. Bagus. 

Aku mmg tak byk pun beli voucher dari sykt ni.

Itu pun yg puas hati cuma photo canvas ngan kek. Kek tu pun cam hampagas gak la rasa sbb dah terbeli. Nak ngambik cam bercinta. Jauh terpelanting kat tpt perindustrian Puchong sanun. Itu tak salah sykt tu la. Salah aku. Dah tau jauh pasai apa gatai gedik nak beli kan.

Yg karaoke tu. Burnt. Sbb aku amik kat Redbox Sogo. Redbox Sogo harga dia lagi murah dari voucher. Sadis. Nak tukar tak boleh. Sadis lagi. Tak memasal Dee juga terpaksa menghanguskan duit dia. Ini mmg rasa geram gak la. Ala ala tertipu gak. Tp aku rasa aku yg bongok, tak tgk bebtul. Derang apa kira. Mau untung maaaa....

So, pada kawan2 yg sker ber voucher voucher, ber deal deal ni, jgn la risau. Satu dlm seribu je yg ter kena kes camni. Kalo terkena tu cpt2 emel pada derang. Insyaallah, derang akan settle kan apa2 masalah tu. Tp jgn la pulak takut nak beli. Boleh je. Takat ni sykt Groupon (plg aktif aku beli voucher), Milkadeal, tak pernah mendatangkan masalah lagi pada aku. Hopefully.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign