Pages

31 March 2010

~PnStoberi open Sesame~

Apa kes wat entry masa kat opis lak nih?? Ingat sng nak wat entry masa dlm waktu bekerja. Kena taip kat word supaya napak mcm kita tgh taip surat. Pehtu tepek lak dlm notepad. Pehtu baru tepek kat blog. Sbb tu aku jarang wat entry masa opis.

Tp ini da bergelodak jiwa. Sbb aku rasa aku nak open balik blog nih. Rasa "tersekat” dan "tersumbat” jiwa bila aku block blog ni [eh.it’s rhyme is it..block – blog].
Lps tu mcm entry2 org yg aku follow pun aku tak pi tgk sbb bila aku nak pi tgk aku mcm rasa tak aci sbb ada yg aku tak invite pun utk jd readers masa aku block tu [ada yg aku tatau emel].
Lps tu kesian juga kat follower yg ttiba tak leh nak masuk. [ada ke?? Ngehh...].
Lepas tu silent reader lagik [hah! Makin perasan plak puanstoberi ini seperti ada peminat rahsia]. Ehh..sapa kata takde..adoo...sbb tu aku block kan blog ni utk beberapa ketika. Sbb ada silent reader yg berstatus prihatin lah aku block kan dulu blog nih. Baca2 blog ni pastu spreadkan apa aku tulis.. wahh..glamer gitu kan pnsetobery tetiba. Kena freeze dulu lah. Mesti beliau tu tertunggu kan nak baca blog ni dan apa episod seterusnya. Tk senang duduk kah anda?? Bergelodak lah jiwanya nak spreadkan citer terbaru dr belog puansetoberry ni kan. Klik2 je dia ada tulis gaya gini : This blog is open to invited readers only. Ngehh...!!

Utk silent reader tersebut – ”jgn ingat saya tak tahu siapa anda..dan sy tahu anda dari mana. Sy telah dpt ”menangkap” awak!” Hahahah. Jgn tak tau ya..belog ini buleh trace anda dari mana. IP address anda sy tahu jugak. Hahahahaha..!!

Oklah. Nati aku citer yer kenapa aku block kan blog aku. Tunggu ya.. dan mungkin entry tersebut akan dikunci. Hanya org tertentu shj dpt kata kunci nya. Hahahah..mahu kata kunci kena blanja saya Oryza sativa Gallus domesticus. Hehehehe :P

PnStoberi : ini baru dugaan kecil. Ngehhh..!!

7 juta komen

amboi... patut la senyap... ganguan terlampau ke?

Hai Eja..
terlampau tu tidak lah. Hehe. Tp perlu di freeze seketika. Huhu

uit..apakah password? aku bukan budak opis so dikecualikan kan? kan? hehehe..if sudi kasi pasword...inbox fb orait!tengs

Reen... aku tak kira... tak dpt komen kat 'Bukan Entry PnStoberi'... aku nak buh gak kat sini... tak kira la ko publish ke idak... tak yah la ko nak susah2 nak clearkan nama dia... sendiri berak sendiri cuci la... abaikan jgn pikir lagi..

sudah dimasuk dlm box ko.hik hik

nasik ayam jek???
hehe...seb baik tak deman lebey..

INCIK AZUEL,
haha. ko buleh bongkar nama saintifik tu. Hahahahah..ok lah..esuk kak long blanja laksa k. [tatau nama saintifik laksa]

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign