Pages

14 December 2009

~Aku dan 1st Anibesari~

[Patut entry ni kuar mlm smlm. Tp aku overdose ubat batuk mlm td. Tk smpai sejam sudah lalok. haha. Aku geram. Tekak da gatal2 dan merengsa. Aku telan la dua sudu besar penuh ubat batuk tu. Haha. Lps tu kan kul 12 my dear masuk bilik wish hepi befday. Aku mcm mamai2 jer. Haha. Bengong sungguh kan]

13hb adalah date rasmi anibesari kami. Maknanya date itu lah kami disatukan sbg suami isteri. Tp aku lebih suka guna date 14 Dis je. Sbb sng lah. Skali harung ngan birth date aku kan.

Takde apa yg spesel pun.

Cuma pada hari berkenaan aku bgn pepagi. Memasak nasik lemak berlauk. Takde la lauk bagai2. Ada smbl udang, tempe goreng, ikan bilis goreng, telur mata kobau dan juga timun. Itu sahaja.



Lepas itu kami ke sini.Jgn harap my dear nak menyumbangkan suaranya. Mmg jangan harapppp!. Aku la sengsorang. Pilih lagu dan melalak. Tobat takmo ajak dia dah. [Dee...after u da balik dr europe trip, kita pegi karoke yer. Ai rindu tul nak nyanyi lagu duet kita tu. Eh, cop! ttiba aku blank apa tajuk lagu tu. Dimana burung kenari ke..eh bukan yg pasti lagu hail amir n uji rashid tu which pompuan dlm video clip tu hana duk kata macam reen. Haha. Eh. Aku da ingat. Tajuk dia Jiwa Rasa Gelora. Awwwss]

Tkpe..aku lalak je. Lagi best. Lagu Faradhiya. Lagu Amelina pun nyanyi. Ko dengo je la yer incik suami. Dia dengo, pehtu order makan, dia makan, pehtu da terlentok nak tido. Haha.

Lepas tu balik umah. Tido.

Lepas tu malam pun spesel apa. Kami makan ini.


Haha. Maggi Curry. Aku kan masa tu nak amik gmbr masa maggi tu penuh lagi dlm bowl tu. Pehtu aku lupa. Aku makan trus. Pehtu da setgh baru ingat. Trus amik hp, snap gmbr. Eee..seb bek my dear tak napak, kut tak mao kena perli nyer tu.

Apa yg speselnya Maggi Curry nih. Sbb my dear yg masak. Ekekekek. Aku nak snap gmbr dia tp aku takut..kang dia marah. Woooowowowo..

Lepas mkn tu aku makan ubat batuk. Pehtu tu yg aku lalok tu.

Dah tu je citer aku di ari anibesari. Nati smbg ttg aku dan 30th birthday plak.

Pnstoberi : Rasa sekejap je masa berlalu.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign