Pages

3 June 2009

~TaG : 3 task~

Tadi aku hapdet kan..tetiba masuk blog puanita ni..terjumpa lak tag ni..ditulis reen atas sbb kasik idea utk apdet blog.Haha..udah seminggu tk apdet...bz...cewah....iyo lah tu..kalo masuk fesbuk tu napak je status aku hijau..
Ok..jum tgk tag apa ita kasik kali ni

Katanya gini..tag ini ada 3 tasks.

1.Nyatakan 5 fakta menarik ttg pemberi tag ini..
Okeh..fakta menarik yer..emmm..i try..eheh..
Ekceli Ita kawan yg dikenali dari alam blog ni je (pertama)
Then tgk blog dia mcm bes je..sbb mcm jujur je empunya nyer (kedua)
Memula kita jd silent reader..lps tu kasik komen la..trus jadi kawan di blog
So..dari segi cara dia bagi komen dan ber blog pemberi tag ni seorg yg ku kategori sbg luhur (ketiga)
Dia slalu bg smgt kat aku pasal kak nap yg sibuk2 tnya pasal aku mengandung ke tak ni.. dia aku kalo buleh nak contoh la ketabahan dia sbb dia lagi lama tkde anak (keempat)
Dia keja dh 10 thn dh kat B*M (kelima)

huhu..aci tak camtu Ita..hik hik

Task kedua..setiap blogger mestilah menyatakab 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima tag yg seterusnya (ni soklan faveret nih..mesti ada kuar soklan ni slalu..hehe)
Oklah..kali ni aku terai bagi 10 hobi lak
1. Internet
2.Shopping
3. Window shopping (ada beza nih..)
4.Kumpul aksesori stoberi..sgt tak buleh tgk menda yg ada stoberi..mesti kena beli..tp skang slalu kena tapis ngan my dear dulu..dia tak brapa nak bagi dh
5. Bwk keta (tp skang dh tak biasa drive..gayat lak rasa)
6.Makan angin
7.Jumpa kengkawan (tak kira kawan baru or lama)
8.Masak2..ajak kawan2 makan
9. Karoke (suara mmg ke laut..tp..ada aku kesah..ha ha ha)
10.Kemas umah (ini napak sgt dh takde idea nak buh hobi apa kan..haha)

Task ke3-anda perlu memilih 10 penerima tag seterusnya dan describe ttg mereka. Erkk...10 ke?? ramainya..follower aku pun ada 10 je..(huhu..sedih rasa,.. :P) Jadi mari kita tag kesemua follower tersebut..

2 juta komen

haha...selesai gak akhirnya kan..eheh

done..kalo ada kasik lagi k..he he

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign