Pages

13 June 2009

~buaT aPa Tah~

Lagi setgh jam menganjak ke jam 1 pagi..
apa tah yg ku godek kan dlm tenet ni tah..
Baca2 porem jer..bebaca blog kawan2 lain.
Kul brapa nak tido??? tak pe sok cuti..
Tp..sok nak pi jakel lah..mau menyelit2 dlm celahan org ramai..
Baju raya ku dah beli.
Kali ni mao beli baju utk mak n mak mertua skali.
Mao pegi lwt sket..supaya leh jalan2 kat pasar malam.
Tingin mao makan jagung rebus...makan laksa ngan cendol kat situ pun bes gak kan??
Emm..karoke pun lama dh tak pegi.
Salah sorang ahli kelab dh nak due..gamaknya lps dia due la pulak kut.
Nak karoke ngan my dear..usah dok harap la..
Dia kalo taknak..mmg taknak la.
Mcm tgk wayang citer nite @ d museum tu.
Gigih aku pi tgk ngan dee jer.
Seb bek la Dee keja area2 klcc tu..kut tak..kena la nunggu dvd..carik kat pasau mlm area umah in law aku tu..ada gamaknya.
Tp lepas aku tgk citer tu pun aku masih nak carik dvd..bes la citer dia..sgt menghiburkan
(entah la bila tawon la aku nak wat preview filem ni..mmg nan ado la tu..tp..citer ini sgt bes yer.. aku mmg sker amat..kalo ada nite @ d museum 3 pun aku nak tgk)

Udah la..aku nak smbg baca porem.
Kjp lagi tido la..cian my dear tido sowang..
Gudnite kengkawan..esuk citer pasal baju raya lak yer...

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign