Pages

5 May 2009

~E41~

Interview dalaman lak ari ni...

Smlm ramai yg tnya aku masuk ke tak interview ari ni..
Sng je jwpn aku 'tk sempat nak mintak retu..kan borang kuar ms akak(aku) sebuk2 nak kawen'
Seb bek mcm ada BIG excuses..kononnya lah..

Walhal..mmg aku taknak mintak..

Kecewa kah?
Ntah..

Serik kah??
Ntah...

Tp kejadian di hari lahir aku ke 28 dulu mmg mcm baru je lagi.
Sbb menda tu la aku rasa berat ati sgt nak apply
Tp..tu suma dh qada dan qadar dari Allah.
Tentu ada hikmah nya..
Tuhan Maha Mengetahui apa yg terbaik utk hambaNya..

Smlm dh hati ke hati ngan my dear pasal menda nih..luckily my husband also my opismet (wahh..satu lagi advantage dpt laki seopis nih..nak cite kerenah birokrasi pun sonang..tak perlu la citer from a to z) Dia dengau je la pot pet binik dia nih.

Tunggu la satu ketika nati..ketika org tu dh tak duduk di situ..mungkin aku mintak balik.

Lagipun byk menda yg aku nak buat..tak terbuat2...entah la..umo pun dh makin byk bilangannya nih..

Jauh di sudut hati..ada gak rasa "terpilu" bila tgk derang tgh queue utk masuk intebiu tu ye..
Ada gak rasa.. "apa la aku ni..mana tau kut ada rezeki"
Entah...aku malas nak mengharap dan berharap dan diharap..
Jd bila mcm ni..tak isi borang..tak dipanggil..mudah.. :)
(come on Ida..just smile..this is ur choice..)
pnstoberi :: rezeki..kdg tu kalo bukan rezeki kita dh masuk dlm mulut pun buleh terkeluar balik.

5 juta komen

sama la...aku pun dh byk kali mtk keje kt tempt ko tu..tp xpenah dpt..interview pun idak..xde kabel la katakan...kadang2 aku rasa cm xcaya je cara pemilihan (kt mana2 tempat pun)...cm ada ada calon sndri tapi saja wt inetrview sbb xnk nmpk sgt..

p/s:jgn kata tak de rezeki tapi blom rezeki lebih sebab keje yang ko duk wt skarang tu bukan rezeki ke? heheheh.....

err..tang mana aku kata takde rezeki..tapi btui gak takde rezeki..makna takde rezeki utk dpt jwtn tu la. wess...nak kata kabel..aku dulu masuk tak pakai sebarang kabel okeh..dpt je..
Tp aku tau cemna pemilihan derang utk shorlisted interview sbb aku penah tolong HR buat mendalah tu dulu. Tpt aku org luar ramai gak dpt. Ramai budak baru sini. tp dulu mgt utamakan calon dalaman..skang sudah tukar..huhu :D

gdluck reen..kalau ada peluang tu..try je..at least 50% dh dlm tgn..kalau ada rzki..dpt la 50% lg..yg penting cuba..rzki masing2 kan..kita x tau untung nsb sndiri..

takpe..stil bley try lagi nt...

ita:: takat ni hati ini masih belum kuat utk mencuba. cewah! poyos je ayat kan..sila jgn nyampah :D

che sue :: tunggu je la 'org' tu gi tpt lain dulu

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign