Pages

5 February 2015

Lama Dah Tak Juicing

Rindu nak istiqamah juicing macam last year.
Ada lah dalam half year kot istiqamah.
Now, kejap ada kejap takde.
Huhu.

Sedeyhnya.
Rasa rugi nya.
Kenapa tak boleh istiqamah ni.
Kenapa? Kenapa? Kenapa?
Best kot juicing.
Juicing sedap. Bila campurkan buah buah, memang rasa sedap.
Tanpa gula. Tanpa tambah air.
Dan memang boleh beza sangat natural juice dengan juice kotak2 jual kat kedai tu.
Sangat beza.

Banyak benefit bila istiqamah juicing.
Badan rasa ringan.
Takde bloating. Sistem pencernaan jadi baik.
Keep on ideal weight.
Rasa sihat. Bertenaga.



Why????

Jadi, memang kena mula juicing balik nih. 
Mesti. Kena. Mesti. Kena.
Dalam tempoh 2 bulan ni, mesti kena sihat dan stabil.
Kena cukupkan vitamin dalam badan.
Jadi, marilah kita buat kempen "back to juice"


p/s : Kat Groupon ada slow juicer murah. Sapa2 yang tengah plan nak beli, boleh la beli. Berbaloi tu. RM300++ je kalau tak silap. Lebih kurang slow juicer yang aku guna jugak nih. Kalau macam ni, cara guna, cara masukkan buah adalah sama macam slow juicer Hurom yang Go Shop promote tu. 




Oh, tu hari ada orang tanya, slow juicer aku guna tu, sama tak cara basuh dia dengan slow juicer Hurom yang depa ada tunjuk kat Go Shop tu. Aku baru tengok tu hari promo Hurom kat Go Shop. Dan cara basuh tu mmg sama. Tapi, aku jarang basuh camtu, sbb tak berapa nak yakin serat2 tu mengalir sekali. So, biasanya mmg aku buka satu satu dan basuh. Sesekali mmg aku basuh dengan air panas jugak :)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign