Pages

20 November 2012

Edisi Makan-Makan : Restoran Syed


Kalo tgk kat FB ke instagram ke salu je aku update aku makan Restoran Syed ni.
Satu satunya kedai mamak yg aku rasa selesa. Huhu.

Smpai yg tukang jaga lauk tu dah kenal la kiterang. Kakak..kakak.. dipanggilnya aku. Haha.
Napak nau salu bertebeng ke situ.

Lps tu dah pindah bln 9 tu, dah jarang pegi. Sbb cam takde masa, pastu cam dah jauh sket dari umah baru ni. Idak la jauh, tp kalo dr KB dulu mmg sgt dkt la.

Lps tu pegi, tgk dah advance. Wah. Macam kat pizza. Order, then dia tekan2 kat komputer. Kuar ketas di print. Hihi.

Masa ni tingin makan tandoori. Dap!

Kalo nasik kandar pun aku suka sini. Ayam madu is the best. Taktau tpt lain, tp aku dah try byk tpt, seme tak memenuhi citarasa aku. Apa ke pelik derang buat ayam madu. Tp sini - bes. Itu tekak aku lah. Aku ni kan pepelik, org tak sedap, aku sedap, orang sedap, aku kata tak sedap.

Roti canai, kuah dia pun bes. Tp megi goreng kureng sket. 

Pendek kata ni mmg mapley pilihan. Haha. Ada Halal Jakim jugak. No worries. Tpt nya kat Jalan Dooraisamy. Dkt2 dgn ofis Nuffnang jugak. Dan dkt club yg ada kes tembak2 tu. Huhu. Yer, kalo mlm tpt ni mmg la tpt club, bar segala. Kalo dtg weekend-malam, mmg tak dapek la parking. Kat luar kedai ni plak ada kedai yg glamer dgn sup dia tu. Tah..jarang aku makan sup tu. Ada la sekali dua. 

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign