Pages

24 August 2012

Edisi Perfect Livin '12

http://perfectlivin.com/html/
Sangat sangat tak sabar nak pegi ini.
Mmg suka pegi tempat2 camni.
Tp dulu impian belum jadi kenyataan.

Dan skrang impian sudah hampir jadi kenyataan.
Boleh la pegi dan beli.
Hihi.
Dulu pegi dan survey saja.

Tapi eh, apa lagi nak beli?
Oh. Aku nak tukar tpt blender serbaguna aku tu. Dia nyer pengisar tu cam dah tk buleh nak kisar. Walo ada 4 pengisar yg berbeza, pengisar tu la paling berguna dan amat membantu mempercepatkan keja aku nak masak sambal segala. Seme aku campak dalam tu ja. Dah rosak terus takde mood nak masak *ye ke?? bukan mmg salu je takde mood.Haha*

Kedua, tgk la menda yg boleh di deco. Wall sticker ke. Kalo ada oven atau vacuum cleaner pun buleh hangkut juga lah. Mmg tak murah, tp biasa derang ada free gift bagai2. Aku mmg tgh aim nak beli oven. Dah byk kali tgk kat Jusco. Tp tatau nak amik brand Pensonic (42liter) atau Elba. Nak tgk kat Perfect Livin lak.

Selain tu, tgk lah. Key padlock ka, bathroom accessories ka. Yg nyata mmg tak sabau nak tggu. Hihiw.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign