Pages

20 October 2011

Settle. Lega!

Pagi tadi kan rasa mcm tak berapa nak 'stabil'.
Tp bila tgk ni. Lega sket rasa.
Satu 'beban' da ilang.
Walo ada pengganti yg dtg. Yang berpuluh kali ganda (malah beratus ganda mungkin)
Itu tak dikira sbg beban. Itu adalah utk comfort zone kan.


Settle!

Walo aku da menyumbang utk interest je dkt 3k. Baguih. Utk negara kan. Haha.
Padan muka aku kan. Sapa suh tangguh2 bayau. Mmg giler. Lps 9 thn blaja baru aku nak gedik abiskan. Padahal loan aku bkn byk nau. Interest tu penyebab jadi banyak.
Takpe. Lupakan.

Oh. Pada sesapa nak settlekan mendalah ni.
Sila tgk entry ini - Selesaikan pinjaman PTPTN
Mana tau, kut susah nak call ke. Sbb kadang line penuh sesaja.
Aku dah settlekan last month.
Alhamdulillah.

*edit*
Ada yg komen kata aku settle ni sbb takut takleh ke luar negara. Sapa tau, tau la kan, ini takde kena mengena sbb as long masih tidak blacklist, maka tidak timbul kerisauan utk ke luar negara. 
Takut ada tersilap paham lak, lalu ter kensel mahu bercuti luar dari Mesia plak.

Thn lps lagi byk hutang aku, tp selamat la keluar masuk kastam kat Jakarta tu.

So, jgn risau yer. Selagi anda bayar loan ini, anda bleh ke luar negara dgn selamat tanpa ditahan pihak kastam macam ada sesetgh artis kita tu. Hihi

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign