Pages

13 June 2011

~Pasal Cemana Leh Ada Kat Sini~

Err... menggeletar jap tangan.
Hihi.

Oke. Rilek. Rilek.

Leh lak aku terserempak ngan x-bf  aku kat kafe opis ni.
Haha.
Ex masa aku kat UiTM dulu.
Dia skang keja MARA.

Katanya dia ada keja kat DDEC (which mmg dkt ngan opis aku). Tu trus bos dia ajak makan kat sini.

Haha.

Alah, tade apa2 pun. Rasa cam terjumpa kawan lama jer.
Dia pun da beranak pinak dah. Aku pun da ada life sendiri.
Kenangan lama tu biar la tersemat di sanubari memasing.

Mujo dia dtg ngan bos, kut tak mesti dia kata 'eh, gemuk nya awak'.

Hahahaha.

p/s: daku mmg baik je ngan seme ex-ex daku. Utk my dear yg ter baca entry ini. Dun wori, takkan berubah hati ini dan ianya hanya utk mu. Wahahaha.... jiwanggg... karatzzz... muntahh... ijoo.. hahahah

7 juta komen

itu la sebetulnya, bukan kisah dalam novel. boleh berpatah semula. huhuuu.

hehehe... takpe 'Dear'... cemburu tanda sayang... ;p

WAH KUAT SMGT LAH JGA SIS NI.KALAU KITE JUMPA X-BOY NTAH APA JADI.MESTI KELU,MATA TERPAKU TAK TAU NAK CAKAP APA KALAU BERSELISIH.

WAH KUAT SMGT LAH JGA SIS NI.KALAU KITE JUMPA X-BOY NTAH APA JADI.MESTI KELU,MATA TERPAKU TAK TAU NAK CAKAP APA KALAU BERSELISIH.

tak banyak, sikit mesti ade tekenang kesah dulu kan.. hehhehe..

CHA :

Kan..walo kita tak hepi ending stori ngan beliau, tp kita ada hepi ending yg lain. bkn cam dlm novel tu. hik hik

MARIA :

ekekeke. beliau tatau kot (ke dah baca entry ni..hahaha)

ALEASARA :

Kesah lama.. memasing da ada life sendiri. Jadi, oke je :D

EDA :
Hihiks. Mesti la. Time muda2 belia dulu. hihi

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign