Pages

19 May 2011

~Pasal Adiah Dari Che Nam Nam~

Huk aloh. Baru tingat nak buat entry ni.
Buleh plak terlupa. Sebenarnya masa buat entry ni patut da kuar citer. Camna leh lupa?
Tkpe. Jadi skang kita citer.

Oh. Sblm tu trima kasih utk dak Farah, adik seunit aku yg membelanja hot dog 1901 - New York Chicken. Sodap hai. Mmg seswai la sbb aku tgh takde selero nak lunch.

Oke. Smbg citer sebenar.
Aku ni mmg jarang amat la masuk contest/GA ke wateva it's name tu.
Unless mmg dianjurkan oleh rerakan yg aku mmg da folo blog meke.
Tapi, nak dijadikan citer plak, kalo aku masuk walo aku takde 'ong' utk menang, tp aku akan ada 'lucky' utk terima adiah gak.
Cam retu. Masa blog chentahati buat GA, tup2 aku dpt adiah gak. Entry di sini - Adiah dari Ostolia.
Lps tu masuk la GA blog chenamnam. Pun takde luck, tp tah cemana, ada yg tak tuntut adiah kut, maka dia bermurah ati utk kasik ke aku jugak.
Makanya ini la aku terima dari chenamnam (CNN oooo CNN.... mana ekau ah? lamo tak napak buat entry. sonyap yo lately ni).


Dia bagi 2 souvenir.
Satu harus la FM stoberi. Sbb aku kata moga2 ada luck aku utk dpt FM stoberi.
Then dia bagi gak keychain.
Apa yg dikecewakan ialah, keychain tu mmg hancus berderai.
Tatau la kut posmen tu terduduk ke terpijak ke hapa. Kot dia campak ssh gak rasanya nak pecah berderai. Sbb kulit siput kan.
FM stoberi pun retak sket. Tp buleh dimaafkan lagi la.

Dan bila asisstant aku kasik parcel ni, ada kesan dibuka pada sampul surat tu.
Sgt tak amanah org tu kot. Tak baik kan. Whoever la yg membuka tu. Tp bila smpai kat opis ni surat tu mmg masih baru dan diambil dkt tpt surat yg belum di sort kan lagi. 

Apa pun thanks ya Che Nam Nam.

Aku pun masih berhutang adiah utk Syana and my 300th follower. Adiah seme da siap bersetem bersampul, tp nyer aku blum pos. Haih. Hehari ku usung kulu kelir, sbb ada dlm keta. Sabar ye.. Minggu ni gak aku antra pada mengkeme yer. Harap2 selamat la diterima dalam keadaan sihat walafiat hendaknya.

1 juta komen:

uwaaaa :'{ aku pon ada utang souvenier sabah utk ko...adusss

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign