Pages

19 April 2011

~Pasal Out Dan Stesen~

Selamat Petang Kawan-kawan Sekalian.

Ahaha. Tetiba bagi selamat petang je.
Ye lah. Sedari pagi takde entry.
Aku mmg tak sker buat entry autopublish. Sbb nyer - salu je tak kuar pada waktu aku set tu. Tau2 da jadi draft. Kalo camtu baik aku buat draft je. Dan mmg biasa aku buat draft je. So, kat opis aku publish waktu pagi n waktu lunch. Kalo pas opis hour biasanya entry fresh. Tp kalo ada menda nak ckp trus dan tak amik masa lama, aku buat time tu jugak atau dalam erti kata lain - mengulo. ahaha. Tp biasanya entry tu pendek2 je. Contoh mcm aku geram sgt ke. Ha... gitew.

So, kat mana lokasi aku skang?
Oh. aku takde belekberi, jd tk buleh nak tulis cek in, cek out kat mana. Hihi *smbil ngenyit mata kat amirah chuari. ngeeee :D *

Outstation. Nun di selatan tanah air.
Naek keta je sbb pegi penuh satu keta. Tak economical pun kalo naik flight. Tp kalo naik flight tkde la TnT sbb balik ari. Tah pusing2, sama je kan. Oke. Lupakan.

Pegi jam 8, smpai sini dlm kul 11 lebih.
Tp pusing2 carik opis. Hahaha.
Lps tu lunch. Lps tu trus buat keja.

Esuk ada sari lagi. Nak ke Pejabat Tanah lak.
If memerlukan aku ke satu tpt lagi, mungkin ke situ juga.
Tak penah pegi lagi. Nak jugak la pegi Nusajaya tu.
Hihi.

Oke uols... see u again. Mlm nati kalo rajin.

p/s : Cik Nik tak bawak, jd takde la gambau bes bes. Alahai..gi keja je pun kan, takkan ada gambo lompat lompat. Ngeeeee T____T

1 juta komen:

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign