Pages

2 February 2011

~Pasal Dah Februari~

Kejap je da masuk Februari.
Rasa baru je masuk 1.1.11 dan balik bercuti di Sabah pada 11.1.11.
Sungguh cpt tul masa berlalu.
Puasa pun baru ganti 1 hari. Miahahaha.
Baju raya dah ada, tp lum tempah. Nak tempah awal jugak sbb nak pakai kenduri kawen akak ipar aku bln 6 nati. Baju utk majlis bertandang lah.
Owh, hasil dari contest aku retu, aku da pilih theme color utk se pamili.
Nati aku buat entry khas mengenainya ya. Hihi. Hihi.
Sudah ku 'paksa' suma akak ipar ku membeli kaler tersebut. Haha. Eh, ada lagi 2 pamili aku lum 'paksa'. Oke takpe, nati buleh 'paksa'.
Tak sama pun takpe, asal ada rona warna itu yg major dia. Haha.
Buat contest lagi nak.
Contest teka theme kaler baju raya pamili pnstoberi.
Hadiah dia kain pasang sutera lagi. Mau? Hahaha.

Aku keroje ni. Bes. Opis sunyi seperti bekerja di ari Sabtu.
Yer. Opis saya mmg 99.9% malay tp yg malay itulah yg gemo bercuti kan?.
Ku mmg plan berehat di umah saja.
Smlm anak buah call, ajak pi IKEA esuk or lusa. Gud idea gak tu. Then terus gi I-City.
Bes. bes.

Igt lunch hour nak pi Ariani.
Ada sale katanya.
Nak tgk ada tak sale tudung Platinum tu. Feveret btul lah tudung tu.
Tp kalo takde sale, mmg idak la aku nak membeli nya.
Aku retu beli satu je sbb masa tu ada member sale tu.

Oke. Selamat bulan Februari yer kengkawan.
Bulan ni bufday my dear. Pikir pikir apa nak beli dan apa saprais nak buat.
Ngeh ngeh ngeh (",)

3 juta komen

birthday ai jugak tau :->>>

ryn :
tau..tau..tau...
tehehehhe :D

february adalah bulan yg paling menakutkan alief tahun ni..sbb bulan february alief ada exam..huhu..akak doakan alief..akak,kalau akak free,,dtg la ke blog alief yg baru berusia 27hari ni..kalau akak senang,,dtg la follow...thanx akak..huhu

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign