Pages

5 January 2011

~Pasal Malam Rabu Ini~

Pergh. Pukul 10 lebey baru sampai umah reni. Fuh. Fuh. 
Ni ada bawak balik keja sket ni. Tatau la buat ke tak ni. Macam tak je. My dear da ngutuk2. Sbb da byk kali aku bwk balik keja, tp tak buat. Ngeh ngeh ngeh. 
Tp kali ni aku tak bawak segala mak nenek dokumen ke fail ke. Aku bawak secara online je. Kan....mudah sungguh. Thanks to technology!. Just save dlm draft kat emel then nak buat kalo kita bkk je, if not esuk je bukak kat opis yer.

Balik kul 10 lebey bukan stay back kat opis. Ngehehehe. Lps maghrib da kuar. Ke JJ kita. Mau carik diary oke. Dah hampir seminggu di thn baru tapi masih tak dpt diary. Apa cer wey? Apa cerrr? Thn ni suma da takde bajet ke? Aku baru dpt diary Pos Mesia je. Tp tu takde date. Aku sker gak yg takde date, tp tu utk bawak meting bes lah. Aku nak jugak ada date, sng nak plan apa-apa. So, terpaksa beli lah. Nak dpt tah bila lah. Seb bek kalendar kuda da ada. Huhu.
Imej : Here

Lps tu soping baju jugak. Suka! Suka! Suka! Baju baru utk pegi bercuti. Hohoho. Motip? Motip gumbira nak pegi cuti cuti la. Aku sebenarnya ada konflik bila carik baju ni.  Bila umo da melebihi 30 neh, jadi tak reti plak aku nak carik baju. Kompius tau sbb aku ni bkn jenis sker pakai blouse neh. Dulu aku sker pakai t-shirt jer. Tp skang mcm tak seswai plak. Tp tadi byk lak baju cecantik. Sale raya cina. Ai loike. Ai loike.

Oke. Itu saja. Nak tgk Spa Qistina pula. Entry ari ni mmg mcm entry 'sampah' je kan. Tak membina minda langsung. Hahahaha. Layan kan sajork.... Ngeeee... :D

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign