Pages

26 December 2010

~Wrap Up 2010 : Nuffnang~

Image : google

Wrap up kedua adalah berkaitan Nuffnang plak. Aku agak lewat jugak la dlm xtvt meng nuffies kan diri ni. Memula aku register. Lps tu tak hirau apa. Tp bila aku da terlibat dgn innit, aku mula rasa perlu utk buat sesuatu dgn nuffnang. Aku makin tau pasal BE, ME. Mula nak amek tahu cena nak dptkan BE suma.

Mula lah rajin nak join contest by nuffnang. Contest dgn Nuffnang yg aku join thn ni :

Contest Pertama
My Water Moments. Contest sulung bersama NN. Saja try luck. Grand Prize is Sony TX5
Result : tak menang lorhh.. tp di invite utk bergumbira at Mali Cove Sunway Lagoon.
Bes! Sket lagi time tu nak berjaya bawak balik TX5. Huhu..takpe la, dpt beg pun jadi lah kan.

Contest Kedua
Digi iPhone. Kali ni tatau angin apa merasuk. Rajin lak join. Padahal 4 task tu kena setelkan. Phew. Kalo aku terpikir skang aku rasa mmg aku tak rajin. Hadiah adalah iPhone4.
Result : Pun tak menang. Tp di invite utk join party Digi Angel Internet kat Grand Modesto. Tp aku tak pegi sbb masa tu aku rasa tak cukup extrovert utk pegi secara solo. Hukss...

Contest Ketiga
Celcom Blackberry Torch. Angin giler nak join nuffies contest je. Padahal tau tu bkn mudah nak menang. Tp tak kesah lah kan. Hadiah dia for sure BB Torch lah.
Result : Mmg tau tak menang. Entry aku pun sempoi amat. Kali ni tak dpt invitation memana, just katanya masuk lagi satu contest berkaitan, tp aku da malas hoho.
Link : BB Torch

Contest ke empat
Rapunzel. Yg ni sempoi sket. Contest utk dptkan 2 tiket wayang tgk Rapunzel 3D, premiere screening. Tp adiah grand prize dia adalah nintendo n perfume Nina Ricci.
Result : Tk dpt la grand prize tu, tp dpt la 2 tiket wayang. Oh..masa ni hot hot hot ya. Smpai tetiba aku dpt BE la sbb hot hot hot tersebut. Hahahaa. Lawak tau...cam citer P.Ramlee tu 'pasal taik pun mau gado ka'. Yg ni 'pasai tiket 2 keping pun mau bising ka..'. Ok. Stop stop..lupakan. Tehehhehhe.

Hadiah Hari Lahir
Seterusnya dapat lak 4 tiket pree dari Nuffnang sempena bulan bufday. Yg ni Nuffnang bagi pada 250 blogger yg duk area KL. So, jadi la jugak kan. Igt tak terpilih dah. Hihi.

Then atas segala keazaman nak jugak dptkan BE, aku usaha betul betul. Dptkan info dan dpt gak la merasa apa itu BE. Idak la byk benau. Ada la gak. Skang pun ada lagi sisa2 BE tu 3 ketoi lagi. Hihi.

Apa pun thanks Nuffnang. Walo takde la dpt adiah grand prize, takde la dpt BE ribu ribu, tp at least nuffnang sedar gak yg aku salah seorg dari beribu ribu members derang.

Source : Here

2 juta komen

wrap up pn ade kategori eh..

Yan :
A'ah. kalo tidak kang mau berjela. hihihi..
lagipun sng sket nak tgk nati nati. Hihihii

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign