Pages

29 April 2010

~Tag : Senyum~



Semangat nih.. trus wat tag dari kawan sorang ni iaitu Alang Zawi yakni geng masa aku saiz kecik [ha..ni dia yg tulis kat blog dia. Nak gelak masa aku baca ni. Napaknya saiz aku da membesar la tu. Dulu mmg aku halus giler gamaknya].

Eh. Tag dari Maria lum buat. Alooo [sambil tepuk dahi]. Jap eh Maria. Aku ingat tu. Nati aku buat. Buat tag senyum ni kejap.

Panas lagi tag ni sbb baru je dia tag aku trus buat. Ai kan rajinnn.. hihowww...

Sng bai je tag dia kali ni iaitu tunjukkan gmbr senyum. Tp jenuh juga nak carik sbb aku ni senyum jenih napak gg. Masa kawen retu pun jenuh PG suh senyum sbb dia kata bila aku senyum tatap napak mcm tak senyum. So, masa aku kawen byk la gmbr aku menyeringai..atau pun org Kedah kata "renyih". Huhu. Napak mcm hepi sokmo.
So, dpt gmbr ni. Aku da p/scape kan. Lama da aku buat ni. Ada pun kegunaan dia. Ni masa lum kawen lagi ni. Gi Pameran Lanskap kat Tasik Perdana tu.

Lepas itu, sila jawab Kenapa saya suka senyum?

- Muka sy napak garang kalo tak senyum
- Dpt menyembunyikan wajah yang ada masalah. Tp senyum ada masalah ni pun org leh kenal.
- Napak mesraaaa.....
- Senyum itu kan sedekah. So, senyum je.. apa ada hal. Ngeh..

Dah tu je. Tp kena tag org semula ya. Empat org yg sy rasa mereka ini suka tersenyum iaitu :
1) Puan Itayanin - lama da tak meng tag beliau
2) Cik Ejaa yg sdg berusaha mendapatkan lesen P - sila senyum ketika mendapat tag ini
3) Cik Aja-Mieja kita - akak tau Aja mesti tak susah nak carik gmbr senyum nih
4) Puan Maria - ni pun jarang napak gmbr dia dlm blog. Gmbr anak dia slalu. So, kasik dia suh senyummmm.. huhu

Ada contest ni. Kat sini-SENYUM. Sapa nak masuk..leh la. Me namo la..blum mao lagi join2 contest. Ai ni pemalu org nyer. Huwaaaa....

PnStoberi : Senyum seindah suria

1 juta komen:

bukan jer saiz ko kecik..aku pun kecik jugak masa dolu2...sekarang jer tak baper nak kecik...wakakkaka!!

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign