Pages

17 March 2009

~peNAT~

Penat.
Baru je baik dr demam.
Dh ke hulu hilir.
Takpe,esuk dan lusa ajer penat.
Tulat,tungging terbalik penat ala kadar je kut. Hopefully ler.
Khamis perasmian.
Maka kena berdiri.kena menyengih la smpai ke pak TPM balik.

Naper puanstoberi penat?
Penat sbb opis buat kenduri event beso.
Amat tak larat rasa.
Kalo buat event ni kompem la penat jadinya.
Ni pun tulis blog dh pukul 6 lebey.
Tunggu my dear amik keta kat parking yg jauh sebatu tu.
Biasa la, bila ada event kompem kitaorg yg penuh berbudi bahasa ni akan dipaksarela utk memparking di tpt2 yg jauh utk memberi peluang kepada pengunjung event ni.
Esuk parking kat KLCC lak.Aku tak kesah.
My dear anto aku dulu.lps tu dia parking.lps tu ada shuttle la amik suma org yg parking tu.

Mlm ni my dear kena keja plak.
Smlm aku tak bg dia pegi. Haha. Saja. Bukan ada buat apa kat opis dia tu.
TP reni bagi kan je lah.
Opis aku...opis dia gak kan.
Apa lah aku ni.

Oklah..can cin cau la dulu.
Esuk2 aku promote event yg berlaku di opis ni yer.
Pnstoberi : Naseb la seopis...Tahu la gak kenapa dia balik lmbt,apa dia buat. Haha

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign